Festival Didó de música i titelles INS Viladecavalls sticky icon

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat d’arts escèniques de l’IES de Viladecavalls, que és l’Institut de referència del CEM, van representar un espectacle de titelles i música en diferents espais del centre de Terrassa dintre de la Segona Edició del Festival Didó que rep el seu nom del sobrenom del titellaire Ezequiel Vigués i Mauri. El certamen està organizat pel CEM (Centre d’Educació Musical de Terrassa).

Olimpíades de Clàssiques de la UAB sticky icon

Aquest dimecres 20 d'abril, quatre dels alumnes de segon de batxillerat humanístic van participar a les segones Olimpíades de Clàssiques de la UAB. Molta sort i, sobretot, felicitats per la bona feina realitzada.

Viatge a Roma, Pompeia i Herculà sticky icon

Els alumnes de primer del batxillerat humanístic vam fer un viatge a Roma, Pompeia i Herculà del 19 al 23 de març. Aquest els ha servit per poder veure i treballar in situ continguts del currículum de les matèries que cursen en aquest batxillerat. Felicitats per les exposicions orals i per l'actitud en general.

TITELLES AL PARC DE SANT JORDI sticky icon

El dijous 7 d'abril els alumnes de primer i segon de Batxillerat d'Arts Escèniques van representar davant de 300 escolars de P4 i P5 de diferents escoles de Terrassa un espectacle de titelles amb el títol de "Mil aventures al Parc de Sant Jordi”, amb el suport del Servei d'Educació de la ciutat de Terrassa.

L'actuació teatral va tenir lloc en diferents espais del Parc de Sant Jordi. A l'objectiu artístic, se li va sumar la idea de sensibilitzar els infants a tenir cura de la fragilitat de les flors i plantes del Parc, així com dels diferents espais, conèixer la Masia Freixa i els seus jardins, gaudir d’una estona agradable en un entorn natural, i participar d’uns jocs per  aprendre a valorar el treball en equip.

Dins el Parc de Sant Jordi s’amaguen mil històries per conèixer i espais per descobrir. Diferents personatges: exploradors, pirates, dracs, princeses, conills... Ens acompanyen a conèixer els seus secrets i ens expliquen diferents contes. Qui sap si fins i tot trobarem un tresor amagat que ningú no ha vist mai? Els nens i nenes fan un recorregut guiat per diferents espais del parc que ens van donant pistes fins acabar descobrint on s’amaga el tresor del Parc de Sant Jordi.

8 D'ABRIL. PRIMER CERTAMEN DEL DIA DE LA CIÈNCIA sticky icon

Hem celebrat per primer cop el dia de la Ciència i els actes realitzats al llarg de la setmana han sigut els següents:

-Primer d'Eso, visita al Museu Blau
-Segon d'Eso, xerrada sobre Criptografia, a càrrec de l'Òscar Font
-Tercer d'Eso, tallers de Sexualitat amb l'Imma de Mas
-Quart d'Eso, xerrada de Geometria mitjançant bombolles de sabó a càrrec de l'Anton Aubanell.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible.

1rESO Visita museu Blau     2nESO Xerrada criptogràfica
        3rESO Xerrada sexualitat      4tESO Xerrada geometria

Sortida gimnàs Qsport 4t d'ESO sticky icon

El 19 de febrer vam fer una sortida al gimnàs QSPORT de Terrassa els 4ts d'ESO per a treballar la unitat didàctica de noves tendències esportives.Gran experiència didàctica, treball físic i molta diversió per als alumnes que esperem repetir.

Visita a la fàbrica SEAT de Martorell sticky icon

L'alumnat de 1r de batxillerat de l'assignatura de Tecnologia Industrial va realitzar una visita a la Fàbrica SEAT de Martorell el passat dia 16 de març.

Visita Fàbrica SEAT

Batxillerat Arts Escèniques

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Seiem bé per escriure