Normativa de vaga a l'ESO sticky icon

El Consell Escolar del nostre centre, en data 15 d'octubre de 2014, va acordar per unanimitat que els alumnes de 3r i 4t d'ESO no tenen permès absentar-se de l'institut per motius de vaga. L'assistència a classe és obligatòria.

Viatge Comenius a Digne-les-bains sticky icon

El projecte Comenius continua: la trobada aquest cop ha estat a Digne, França. Avui hem visitat Avignon i el Pont du Gard, patrimoni de l'Unesco. Turcs, Italians i Catalans estan sent molt ben acollits per les famílies franceses. Endavant Comenius!

Vaga octubre 2014 sticky icon

Davant la convocatòria de vaga d'estudiants dels propers dies 7 i 8 recordem que:

a) Alumnes de 3r i 4t d'ESO.- Només podran fer vaga si en 48 hores d'antelació al dia de la vaga presenten a direcció l'acta de la classe conforme aquesta vol fer vaga. També s'ha d'adjuntar a aquesta acta una autorització paterna.

b) Alumnes de Batxillerat.- Per fer vaga al batxillerat cal presentar l'acta d'aprovació a l'assistència de la vaga amb 48 hores d'antelació al dia de la vaga.

Classes de reforç sticky icon

Com cada any, l'AMPA organitza uns cursos de reforç al nostre institut. Si hi esteu interessats/des, consulteu l'arxiu adjunt.

Convalidacions assignatura de música sticky icon

Un altre curs comença el plaç per a sol·licitar la convalidacion o adaptació curricular de l’assignatura de música i optatives a ESO i Batxillerat, per als alumnes que estudien música en escoles autoritzades.

Teniu tota la informació en aquest enllaç:

El plaç per fer la sol·licitud és fins el divendres 10 d’octubre de 2014

TROBADA COMENIUS A BORGOMANERO (ITÀLIA): UN PONT D’AMISTAT sticky icon

L'institut engega el segon any del projecte Comenius Bridges amb una reunió de treball a Borgomanero. Durant dos dies representants dels quatre instituts europeus han preparat les activitats del curs actual i les properes mobilitats d'alumnes a Digne (França), Bursa (Turquia) i Borgomanero (Itàlia). Les delegacions han estat rebudes per les autoritats educatives i per l'alcaldessa de l'Ajuntament.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat