L'Institut amb "la marató" sticky icon

El nostre Institut va bategar ahir per la Marató de TV3.

Moltes gràcies als organitzadors i a tots els participants.
Junts podem lluitar.

SORTIDA A BARCELONA 3r ESO sticky icon

Els alumnes de 3r A, 3r B, 3r C i 3r D han participat de les sortides programades des del departament de Ciències Socials, fent un itinerari pel districte de Ciutat Vella visitant els barris Gòtic, la Ribera i la Barceloneta.
Valorem positivament aquest tipus d'activitats que ens permet portar l'aula al carrer.
Aquí teniu un resum fotogràfic de les sortides; per cert, la darrera, amb 3r D, passada per aigua.

Convocatòria eleccions Consell Escolar 2014 sticky icon

Si esteu interessats en participar en les eleccions al Consell Escolar, consulteu els arxius adjunts.

Representació Drets dels Infants 1r i 2n de Batxillerat d'Arts Escèniques

Avui, 20 de novembre es compleixen 25 anys de la declaració universal dels Drets de la infància. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS de Viladecavalls conjuntament amb els de l'INS del Torre del Palau han representat un espectacle al Teatre principal de Terrassa de creació pròpia sobre els Drets dels infants. A aquest acte hi han assistit l'Alcalde de Terrassa, el Regidor de Cultura, la Síndica de Greuges i més de 600 escolars que han aplaudit els nostres alumnes.

Com sona L'ESO

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat