Calendari d'inici de curs sticky icon

ALUMNAT D’ESO: DILLUNS 14 DE SETEMBRE: 8.00-14.30

Venda de llibres al centre el setembre sticky icon

Dies 8 i 9 de setembre de 9 a 19 hores.

Resultats dels examens DELF sticky icon

Felicitem a tot l'alumnat de francès que s'ha presentat als examens DELF pels excel·lents resultats: 100% aprovats.

22 - A2

10 - B1

Felicitats a la professora per la feina feta.

CALENDARIS DE RECUPERACIONS. SETEMBRE 2015 sticky icon

Podeu consultar el calendari de recuperacions de matèries pendents de tots els cursos d'ESO i de 1r BATXILLERAT en els documents adjunts.

De nou, 100% d'aprovats a la Selectivitat. sticky icon

Una vegada més, tots i cada un dels 53 estudiants de l'Institut de Viladecavalls que s'han presentat a les PAU han superat les proves. També enguany, la Marta Hernàndez, estudiant de 2n A, ha obtingut una distinció a l'excel·lència en assolir una qualificació superior a 9 en la fase comuna.

Felicitats a totes i a tots!

La botiga dels horrors - Batx d'Arts Escèniques sticky icon

Els escènics de l'INS de Viladecavalls acabem el curs amb la representació d'un musical com és tradició al nostre centre. Aquesta vegada li va tocar al musical "La botiga dels horrors" - Little Shop of Horrors- un musical que va néixer de l'adaptació d'una pel·lícula de sèrie B al teatre. El pes del projecte el van portar els alumnes de primer de Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS de Viladecavalls, però també hi van participar alumnes de la coral formada per alumnes de l'ESO i dos grups de l'optativa de teatre de primer i tercer d'ESO. Es van fer dues funcions, una al matí en la qual van assistir els alumnes de primer, segon i tercer d'ESO. I una funció nocturna en la qual els amics i familiars dels alumnes van poder gaudir d'un espectacle que ha comptat amb la sempre magistral i generosa dedicació de la professora de música Rosa Navarro. Us deixem la gravació del musical perquè la gaudiu.

Premi Coca-Cola Batxillerat d'Arts Escèniques sticky icon

Premi Coca-Cola a la millor adaptació d'una obra de teatre clàssica 2015. Alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques del INS Viladecavalls 2015.

Visca el Batxillerat d'Arts Escèniques!

PAU 2015 sticky icon

La botiga dels horrors sticky icon

Batxillerat d´Arts Escèniques INS Viladecavalls

Presenta

La botiga dels horrors

Teatre Principal de Terrassa 19 de juny del 2015 a les 21 hores.

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat