De nou, 100% d'aprovats a la Selectivitat. sticky icon

Una vegada més, tots i cada un dels 53 estudiants de l'Institut de Viladecavalls que s'han presentat a les PAU han superat les proves. També enguany, la Marta Hernàndez, estudiant de 2n A, ha obtingut una distinció a l'excel·lència en assolir una qualificació superior a 9 en la fase comuna.

Felicitats a totes i a tots!

La botiga dels horrors - Batx d'Arts Escèniques sticky icon

Els escènics de l'INS de Viladecavalls acabem el curs amb la representació d'un musical com és tradició al nostre centre. Aquesta vegada li va tocar al musical "La botiga dels horrors" - Little Shop of Horrors- un musical que va néixer de l'adaptació d'una pel·lícula de sèrie B al teatre. El pes del projecte el van portar els alumnes de primer de Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS de Viladecavalls, però també hi van participar alumnes de la coral formada per alumnes de l'ESO i dos grups de l'optativa de teatre de primer i tercer d'ESO. Es van fer dues funcions, una al matí en la qual van assistir els alumnes de primer, segon i tercer d'ESO. I una funció nocturna en la qual els amics i familiars dels alumnes van poder gaudir d'un espectacle que ha comptat amb la sempre magistral i generosa dedicació de la professora de música Rosa Navarro. Us deixem la gravació del musical perquè la gaudiu.

Premi Coca-Cola Batxillerat d'Arts Escèniques sticky icon

Premi Coca-Cola a la millor adaptació d'una obra de teatre clàssica 2015. Alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques del INS Viladecavalls 2015.

Visca el Batxillerat d'Arts Escèniques!

PAU 2015 sticky icon

La botiga dels horrors sticky icon

Batxillerat d´Arts Escèniques INS Viladecavalls

Presenta

La botiga dels horrors

Teatre Principal de Terrassa 19 de juny del 2015 a les 21 hores.

Matrícula d'alumnes nous d'ESO sticky icon

Trobareu tota la informació a la pestanya de Secretaria o clicant AQUÍ.

Sortida al musical Mar i Cel sticky icon

El dia  27 de maig  en horari extraescolar 55 alumnes acompanyats amb quatre professors van assistir a la representació del musical “Mar i Cel” a Barcelona al teatre Victòria.

Emoció, cançons inoblidables, sentiment a flor de pell, fotos dalt de l’escenari amb la màgia d’un vaixell atemporal, van ser un cúmul de sensacions que vam viure com a espectadors, una obra immensa, com ho és l’obra del gran Àngel Guimerà. Magnífica direcció escènica de Josep Lluís Bozzo, i la musical, a càrrec del mestre Joan Vives.

Un dia per no oblidar. Tot i que l’obra s’estrenà per primer cop el 1987, continua més viva que mai, amb més efectes i més espectacular que mai, que la fan i la continuen fent: excepcional.

Una gran diada! Les veles s’inflaran!!!!!!!!!!!!!

Compra de nous ordinadors per a alumnes que actualment cursen 1r, 2n o 3r d'ESO sticky icon

Si els vostres fills estan cursant durant el curs 2014-2015 1r, 2n o 3r d'ESO i se'ls ha fet malbé el seu ordinador portàtil, teniu la opció de comprar-ne un de nou al propi centre. Per comprar l'ordinador és necessari passar per la secretaria del centre abans del 30 de juny i reservar-lo.

Batxillerat d'Arts Escèniques i els jocs florals Catalunya 2015 sticky icon

El Departament d’Ensenyament convoca els  Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i la producció escrites dels nois i noies i fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

Els Jocs van adreçats als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Sortides de Geologia sticky icon

Durant el mes de maig, diversos grups d'estudiants han participat en les sortides de geologia organitzades pel departament de ciències. Les imatges corresponen a la de 4t d'ESO al l'àrea del Puig Ventós.

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat