PRESENTACIÓ DEL LLIBRE LES 7 CAIXES DE Dory Sontheimer sticky icon

Dimarts dia 19 a les 18h.

Biblioteca de Viladecavalls.

Sabem que la realitat supera la ficció i la història de Dory Sontheimer ens ho torna a demostrar una vegada més. Quan va morir la seva mare, Dory Sontheimer va trobar 7 caixes en un entresolat plenes de documents i va descobrir la veritable història dels seus familiars: unes vides marcades per la diàspora, el patiment i la mort en els camps d'extermini nazi.

Sortida de petites Investigacions a Circuitor sticky icon

El passat dijous 3 de desembre, amb la classe de Petites Investigacions, vam anar a Circutor. La visita es va fer perquè dos alumnes, el Dani Morales i el Pol Redondo, volien saber més sobre els cotxes elèctrics.

Un cop allà,  vam fer una volta amb un dels dos cotxes que ens tenien preparats i que no feien gens de soroll. Seguidament, ens van portar a la sala de reunions, on ens van posar un vídeo sobre l'empresa i ens van explicar que es dediquen a temes sobre l'Eficiència Energètica. Ens tenien preparades unes carpetes i, a més, si encertàvem alguna pregunta ens donaven un premi.

1616 Batxillerat d'arts escèniques sticky icon

1616 és un espectacle que ens mostra un recorregut per les obres més importants de dos autors: Shakespeare i Cervantes en el 400 aniversari de llur mort. El text, la música i les imatges surrealistes ens permeten visitar i conèixer una mica més aquests grans autors de la literatura universal. L’espectacle es va veure el 18 de desembre al Teatre Principal de Terrassa gràcies a la feina dels alumnes i del professorat del Batxillerat d´Arts Escèniques de l´INS Viladecavalls.

Entrevista a la nostra alumna de 4t d’ESO B Carla Caballé, campiona del món de trial amb bici i campiona d’Espanya de trial amb moto. sticky icon

Eduard: —Bon dia Carla, abans de res, volem felicitar-te pels teus èxits a les diferents disciplines de trial, en especial l’últim campionat d’Espanya de trial amb moto, i fer-te una breu entrevista per a què la resta de l’institut sàpiga una mica més de tu.

Carla: —Hola.

Eduard: —Des de quan va començar la teva afició al trial de bici i moto?

Carla: —Als 6 anys vaig començar el trial amb bici, i des de fa menys d’un any el trial amb moto. Ara tinc quinze anys.

Eduard: —Tens preferència per alguna de les dues modalitats?

Carla: —Les dues m’agraden molt, però la moto m’està començant a agradar més.

Drets dels Infants al Teatre Principal de Terrassa. sticky icon

El passat  20 de novembre els alumnes de 2n de Batxillerat Escènic del nostre centre, conjuntament amb els alumnes de Batxillerat Escènic de l’INS Torre del Palau, van presentar un espectacle sobre els Drets dels Infants al Teatre Principal de Terrassa. Enguany se celebra la 3a edició d’aquest acte que organitza l’Ajuntament de Terrassa, la Sindicatura de Greuges i els dos instituts. A través de l’espectacle es treballen diferents drets i són els propis alumnes els que creen i interpreten cadascun dels drets.

Arriba l'obra del grup de teatre dels professors de l'Institut de Viladecavalls: "Les dones sàvies" de Molière sticky icon

Us esperem el proper dissabte 28 de novembre a les 20 h al Casal d'Ullastrell.

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat