LLIURAMENT DE DIPLOMES DELF sticky icon

Ahir a la tarda, un grup d'alumnes de 1r de Batxillerat va assistir a l'acte de lliurament dels diplomes del DELF que van obtenir en superar les proves dels nivells A2 i B1. FÉLICITACIONS!

L'AMPA ens ajuda amb l'hort sticky icon

Els alumnes de 3r A han pogut començar les tasques d'acondicionament de l'HORT DE VILA gràcies a l'aportació econòmica de l'AMPA i als esforços de professors i alumnes de 3r A. Comencem a treballar amb moltes ganes!

Si creieu que podeu aportar el vostre coneixement sobre el tema, no dubteu a contactar amb nosaltres.

EXTRATITELLESTRES: un projecte de 4t A sticky icon

Els alumnes de 4t A han volgut col·laborar amb els alumnes de 1r de batxillerat escènic i han desenvolupat el projecte: "EXTRATITELLESTRES".

CONCURS DE NADALES 2016 sticky icon

Per poder veure el vídeo promocional i les nadales d'edicions anteriors, podeu clicar aquí: "Concurs de Nadales"

Xerrada per a pares i mares sticky icon

ADJUDICACIÓ DEL SERVEI DE BAR-CANTINA sticky icon

L’Institut de Viladecavalls obre una convocatòria lliure per l’adquisició dels drets d’explotació del servei de bar-cantina del mateix institut.

Els interessats poden trobar més informació al fitxer adjunt.

NOU HORARI DE SECRETARIA sticky icon

Per motius aliens a la nostra voluntat, a partir d'avui i fins a nova ordre, l'horari d'atenció al públic de la SECRETARIA del centre serà de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00.

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Batxillerat Arts Escèniques

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL