PROVES DELF 2016 sticky icon

En primer lloc, volem felicitar l’alumnat de Francès pels bons resultats obtinguts en les proves del DELF B1 i A2: 100%  d’aprovats!

D’altra banda, també volem informar les famílies que, si es segueix fent com fins ara, encara trigaran un temps a lliurar-nos els diplomes. I si no canvien el sistema, tot l’alumnat serà convocat un dia i en un lloc determinat per a l’acte de lliurament. De seguida que ens arribi la convocatòria s’informarà els alumnes.

UN ANY MÉS AMB EL 100% D’APROVATS A LES PAU sticky icon

Una vegada més, la totalitat dels nostres alumnes han superat les Proves d’Accés a la Universitat. Enguany han estat 57 els estudiants del nostre centre que s’han examinat de Selectivitat amb un 100% d’èxit.

També enguany, l’alumna Sara Osuna Criado ha assolit una menció especial en obtenir més d’un 9 en la fase comuna.

Felicitats a totes i tots!

SORTIDA COLLIOURE FRANCÈS 1r D’ESO sticky icon

El passat 27 de maig vam poder gaudir d’un dia fantàstic a Collioure on l’alumnat va posar en pràctica els aprenentatges adquirits durant el curs.

Les activitats van ser les següents: itinerari Antonio Machado, lectura de poemes, dossier en francès sobre Collioure (llocs d’interès, costums, cultura) i estona de platja.

Aquí trobareu una petita mostra de totes aquestes activitats.

MUSICAL ANUL·LAT !!! sticky icon

El musical West Side Story que s'hauria de representar al Teatre Principal demà dimarts, dia 21 de juny, queda anul·lat per problemes de seguretat. Arran de les pluges de dissabte, va caure part de la façana de l'edifici i el teatre queda tancat sine die. Ja us informarem de quan es farà la representació. En principi, serà el curs vinent.

Treball de síntesi 2nESO - Sortida a Sitges sticky icon

Els passats dimarts 14 i dimecres 15 de juny, els alumnes de 2n d'eso van anar a Sitges per realitzar activitats nàutiques i de coneixement de medi marí dins del treball de síntesi que realitzaran fins al final del curs.

Sortida de 4t d'ESO al Tibidabo: fisica de les atraccions! sticky icon

El passat dia 30 de maig els alumnes de l'optativa de física i química de 4t de la ESO vam anar de sortida al Tibidabo a estudiar la física de les atraccions. Aquí teniu un recull del que vam fer!

El Batxillerat d'Arts Escèniques presenta el musical "West Side Story" al teatre Principal de Terrassa sticky icon

El proper dimarts, 21 de juny, els alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS Viladecavalls, amb la Jove Banda del Conservatori de Terrassa, dirigida pel mestre Xavi Casademunt, representaran el musical West Side Story. Els passis es faran a les 19 hores i a les 21 hores al Teatre Principal de Terrassa.

www.youtube.com/watch

Batxillerat Arts Escèniques

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Seiem bé per escriure