Convalidacions assignatura de música sticky icon

Un altre curs comença el plaç per a sol·licitar la convalidacion o adaptació curricular de l’assignatura de música i optatives a ESO i Batxillerat, per als alumnes que estudien música en escoles autoritzades.

Teniu tota la informació en aquest enllaç:

El plaç per fer la sol·licitud és fins el divendres 10 d’octubre de 2014

TROBADA COMENIUS A BORGOMANERO (ITÀLIA): UN PONT D’AMISTAT sticky icon

L'institut engega el segon any del projecte Comenius Bridges amb una reunió de treball a Borgomanero. Durant dos dies representants dels quatre instituts europeus han preparat les activitats del curs actual i les properes mobilitats d'alumnes a Digne (França), Bursa (Turquia) i Borgomanero (Itàlia). Les delegacions han estat rebudes per les autoritats educatives i per l'alcaldessa de l'Ajuntament.

LLIURAMENT DE NOTES sticky icon

El divendres 5 de setembre a les 13.00 hores es lliuraran les notes resultants de l'avaluació extraordinària de setembre.

El període de matrícula serà del 8 al 12 de setembre de 9.00 a 13.00 a la secretaria de l'Institut.

Horari d'inici de curs sticky icon

ALUMNAT D’ESO: DILLUNS 15 DE SETEMBRE: 8.00-14.30

RÉSULTATS DIPLÔMES DELF sticky icon

Nous avons le plaisir de communiquer que  tous les étudiants de notre collège qui ont fait les épreuves de français pour obtenir le diplôme DELF A2 ou bien DELF B1 ont réussi !

Félicitations à tous !!!!!

INICI DE CURS 2014-2015 sticky icon

Ja podeu consultar la informació d'inici de curs 2014-2015 AQUÍ.

100% d'aprovats a la Selectivitat! sticky icon

Els 51 estudiants de l’Institut de Viladecavalls que enguany han realitzat les Proves d’Accés a la Universitat les han superat. Alhora, dues alumnes del centre, Paula Garcia i Laia Domingo, han obtingut distincions a l’excel·lència en obtenir una qualificació superior a 9 en el conjunt de les assignatures de la fase comuna.

CALENDARIS DE RECUPERACIONS. SETEMBRE 2014 sticky icon

Podeu consultar el calendari de recuperacions de matèries pendents d'ESO i de 1r BATXILLERAT en els documents adjunts.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat