Comenius sticky icon

L'institut ha rebut la visita de 36 alumnes Comenius de França, Itàlia i Turquia. Alumnes de segon i tercer curs d'ESO han estat els seus corresponents. Ha estat una setmana intensa i plena d'activitats!

Prova Cangur sticky icon

Aquests són els participants de la Prova Cangur del nostre centre.

El departament de mates reconeix el vostre esforç i convida a tothom a participar-hi la propera edició.

Sant Jordi 2014 sticky icon

EXCHANGE WITH THE NETHERLANDS sticky icon

Last week 25 students of 1st batxillerat travelled to the Netherlands. They stayed there for 6 days living with Dutch students and finding out lots of things about Dutch culture. And in about 3 weeks we will wellcome the Dutch students here!!!

2n Concurs de Lectura en Veu Alta sticky icon

El passat dia 14 de març es va celebrar el lliurament de premis del 2n Concurs de Lectura en Veu Alta de l'Institut de Viladecavalls.
El guanyador ha estat el Mario Egea de 1r ESO B, seguit per la Carla Roldán de 2n ESO C i el Roger Sancho de 2n ESO D.
La nostra enhorabona als guanyadors i a tots els participants.
El Mario Egea representarà a l'institut en els quarts de final de X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que se celebrarà el proper 26 de març al Museu de la Ciència i del Tècnica de Terrassa.

A MI NO EM DIGUIS AMOR! sticky icon

El Grup de Teatre de Profes de Viladecavalls presenta...

A MI NO EM DIGUIS AMOR! de Marta Buchaca ...una comèdia d'una jove autora catalana que parla sobre l'amor i la parella, d'una manera original, diferent i divertida.

DISSABTE 22 DE MARÇ a les 20h al Centre Cultural d'Ullastrell

Us hi esperem!

Portes Obertes sticky icon

PREINSCRIPCIÓ 2014-2015 sticky icon

Podeu consultar la informació AQUÍ.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat