TU VALS MOLT 2015 sticky icon

Recordeu que al llarg d'aquesta setmana heu d'enviar els vostres vídeos.

PROVES CANGUR 2015 sticky icon

Dijous passat una seixantena d'alumnes de 3r i 4t d'ESO i batxillerat van assistir a la XX Prova Cangur a la UPC de Terrassa, per resoldre 30 reptes matemàtics durant una hora i quart. Felicitem a tots els alumnes que hi han participat.

Visita al Palau de la Música sticky icon

El 20 de març del 2015, els alumnes de 3r d'ESO i els de 1r de Batxillerat Escènic han assistit al Palau de la Música al taller Jazz en viu.

Viladecavalls al mapa sticky icon

Els alumnes de 3r E hem treballat en un projecte i ja hem situat Viladecavalls al mapa!!!

Descobriu quin és l'indret que hem visitat i quina era una de les activitats que es duia a terme en el poble.

També podeu aprofitar l'enllaç per poder conèixer altres poblacions.

Séjour linguistique à Montpellier sticky icon

52 élèves de 2è et 3è ESO passent une semaine à Montpellier pour améliorer son français et connaître un peu plus de ce pays voisin.

Comenius a Bursa sticky icon

La directora Teresa Vernet, el professor Toni Riera i cinc alumnes de l'INS Viladecavalls es troben de visita Comenius a Bursa (Turquia). Estan sent magníficament acollits per les famílies de l'escola turca. Endavant Comenius!

Alumnes de 3r d'ESO participen en el Code Wars 2015 sticky icon

El passat dia 7 de març els alumnes Eloi Caballero, Adriana Devant i Laia Bartolomé van participar en la 1a edició del concurs de programació Code Wars 2015 organitzat per l'empresa multinacional HP.

El concurs, adreçat a estudiants entre 14 i 18 anys, consistia a resoldre programant diverses qüestions de dificultat creixent. L'experiència, tot i que té llarga tradició a d'altres països com per exemple USA i UK, és la primera vegada que es fa a Europa.Va ser una experiència molt enriquidora i esperem que l'any vinent us animeu a participar!

BOOM! sticky icon

Els alumnes del batxillerat d'arts escèniques de l'INS de Viladecavalls han assistit avui com a públic al concurs d'Antena 3 BOOM! un concurs on els participants han de desactivar bombes responent a diverses preguntes de cultura general. L'actor, presentador i humorista, Juanra Bonet és el conductor del programa d'Atresmedia TV. Els dos programes gravats avui s'emetran dilluns 16 i dimarts 17 a les 20 H. Els alumnes han après el mecanisme de la televisió des de dins.

Preinscripció d'ESO - Curs 2015/2016 sticky icon

Podeu consultar la informació de la preinscripció d'alumnes d'ESO per al proper curs 2015-2016 clicant AQUÍ.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat