Batxillerat d'Arts Escèniques i els jocs florals Catalunya 2015 sticky icon

El Departament d’Ensenyament convoca els  Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i la producció escrites dels nois i noies i fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

Els Jocs van adreçats als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Sortides de Geologia sticky icon

Durant el mes de maig, diversos grups d'estudiants han participat en les sortides de geologia organitzades pel departament de ciències. Les imatges corresponen a la de 4t d'ESO al l'àrea del Puig Ventós.

Olimpíada d'Economia sticky icon

Dijous 21 de maig s'ha celebrat la fase local de l' Olimpíada d'Economia  a la UAB. Des d'aquí volem agrair la participació, esforç i dedicació als alumnes representants del nostre centre: Maria Parera i Gerard Rodó.

Òpera a Secundaria INS Viladecavalls sticky icon

El Liceu ha recuperat aquesta temporada el Concurs de composició d’òperes escolars, en el qual es premia una òpera inèdita adreçada específicament a l'alumnat de secundària. El guanyador de la present edició ha estat Mario Ros, amb l’òpera en un sol acte “Oh!, l’amor!”

L’obra ha tingut com a protagonistes a nois i noies de secundària, que han viscut una experiència artística excepcional, ja que com a cloenda han estrenat l’obra al Teatre Auditori de Sant Cugat, acompanyats per la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC), sota la batuta de la directora Elisenda Carrasco.

A l'institut de Viladecavalls han participat 43 alumnes de 1r d'ESO.

TROBADA D'EQUIPS MEDIADORS 2015 sticky icon

Museu de la Ciència i Tècnica de Catalunya 15 de maig de 2015

L'objectiu de la Trobada era conviure amb les companyes i els companys dels centres que tenen el servei de mediació, així com, poder-nos conèixer i aprendre, els uns dels altres, tot compartint unes activitats que ens ajudin a reflexionar i millorar les habilitats necessàries en la mediació.

Els alumnes del Batxillerat d´Arts Escèniques de l'INS DE VILADECAVALLS van fer la dramatizació d'una situació quotidiana, a partir de la qual els alumnes dels diferents centres de Terrassa van treballar la mediació. Un cop van decidir com canviar l'actitud per solucionar el conflicte, els actors van representar la mateixa situació amb les consignes que els mediadors els havien donat. Un bon treball d'improvisació.

Darrera trobada del Comenius Bridges sticky icon

Un grup de 16 alumnes de 3r d'ESO es troben des de diumenge a Borgomanero junt amb alumnes d'Itàlia, Turquia i França. Dilluns van realitzar activitats de benvinguda i dimarts han visitat Pavia i Bereguardo. El bon temps i el bon menjar hi acompanyen. Endavant Comenius!

Preinscripció de Batxillerat sticky icon

Trobareu tota la informació AQUÍ.

Aprenen educació viària amb els pallassos sticky icon

Els alumnes de les escoles de primària de Viladecavalls aprenen educació viària amb l'obra de Pallassos creada i representada pels alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS de Viladecavalls.

Es tracta d'una peça de textos i dansa que obre un espai per a la reflexió entre els petits sobre els riscos de no respectar les mesures bàsiques de seguretat viària, com a vianants i, en el futur, com a conductors.

L'activitat promoguda per la Guàrdia Urbana de Villadecavalls té com a objectiu inculcar uns valors de compromís amb la seguretat.

Les funcions van tenir lloc a l'Escola de Música de Viladecavalls per als alumnes de l'escola Rosella, i al Centre Cívic de Can Trias per als alumnes del Roc Blanc.

CÒMIC BOOK sticky icon

Ja tenim aquí el Còmic Book realitzat per alumnes del nostre institut i organitzat des de el departament de Visual i Plàstica.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres. Enhorabona per la feina feta!!

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat