Llistat i adquisició de llibres per al curs 2016/17 sticky icon

Teniu tota la informació a la web de l'AMPA.

Calendari dels exàmens de setembre ESO i Batxillerat sticky icon

Als següents fitxers adjunts trobareu el calendari dels exàmens de setembre i els dies d'entrega de notes i matriculació de batxillerat.

INFORMACIONS INICI DE CURS 2016-2017 sticky icon

Per trobar la informació relativa a llibres, armariets, material, etc cliqueu AQUÍ.

Reunió informativa de pares d'alumnes nous sticky icon

Reunió informativa de pares d'alumnes nous per al curs 2016-2017 el proper dimarts 5 de juliol a les 19 hores al gimnàs de l'institut.

PROVES DELF 2016 sticky icon

En primer lloc, volem felicitar l’alumnat de Francès pels bons resultats obtinguts en les proves del DELF B1 i A2: 100%  d’aprovats!

D’altra banda, també volem informar les famílies que, si es segueix fent com fins ara, encara trigaran un temps a lliurar-nos els diplomes. I si no canvien el sistema, tot l’alumnat serà convocat un dia i en un lloc determinat per a l’acte de lliurament. De seguida que ens arribi la convocatòria s’informarà els alumnes.

UN ANY MÉS AMB EL 100% D’APROVATS A LES PAU sticky icon

Una vegada més, la totalitat dels nostres alumnes han superat les Proves d’Accés a la Universitat. Enguany han estat 57 els estudiants del nostre centre que s’han examinat de Selectivitat amb un 100% d’èxit.

També enguany, l’alumna Sara Osuna Criado ha assolit una menció especial en obtenir més d’un 9 en la fase comuna.

Felicitats a totes i tots!

SORTIDA COLLIOURE FRANCÈS 1r D’ESO sticky icon

El passat 27 de maig vam poder gaudir d’un dia fantàstic a Collioure on l’alumnat va posar en pràctica els aprenentatges adquirits durant el curs.

Les activitats van ser les següents: itinerari Antonio Machado, lectura de poemes, dossier en francès sobre Collioure (llocs d’interès, costums, cultura) i estona de platja.

Aquí trobareu una petita mostra de totes aquestes activitats.

Batxillerat Arts Escèniques

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL