Horari d'inici de curs sticky icon

ALUMNAT D’ESO: DILLUNS 15 DE SETEMBRE: 8.00-14.30

RÉSULTATS DIPLÔMES DELF sticky icon

Nous avons le plaisir de communiquer que  tous les étudiants de notre collège qui ont fait les épreuves de français pour obtenir le diplôme DELF A2 ou bien DELF B1 ont réussi !

Félicitations à tous !!!!!

INICI DE CURS 2014-2015 sticky icon

Ja podeu consultar la informació d'inici de curs 2014-2015 AQUÍ.

100% d'aprovats a la Selectivitat! sticky icon

Els 51 estudiants de l’Institut de Viladecavalls que enguany han realitzat les Proves d’Accés a la Universitat les han superat. Alhora, dues alumnes del centre, Paula Garcia i Laia Domingo, han obtingut distincions a l’excel·lència en obtenir una qualificació superior a 9 en el conjunt de les assignatures de la fase comuna.

CALENDARIS DE RECUPERACIONS. SETEMBRE 2014 sticky icon

Podeu consultar el calendari de recuperacions de matèries pendents d'ESO i de 1r BATXILLERAT en els documents adjunts.

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA sticky icon

La Clara Martínez i la Mireia Moncada, estudiants de 2n de batxillerat del nostre centre, han estat guardonades  pel seu treball de recerca sobre "El Dret a l'Habitatge" en la modalitat de ciències socials.

L'acte de lliurament va tenir lloc el passat dimecres a l'auditori del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrasa.

Moltes felicitats!

Horari d'inici de curs

ALUMNAT D’ESO: DILLUNS 15 DE SETEMBRE: 8.00-14.30
 NOMÉS 1r ESO: presentació del curs i acollida dels tutors al GIMNÀS.
 2n, 3r i 4t ESO: trobareu les llistes dels grups i aules al vestíbul de l’institut. Cada alumne/a anirà a la seva aula on el tutor/a farà la presentació.
 TOT L’ALUMNAT haurà de portar:
- material per escriure
- les optatives decidides per omplir la desiderata amb el tutor/a

ALUMNAT DE BATXILLERAT: DILLUNS 15 DE SETEMBRE: 9.00-14:30
 NOMÉS 1r BATXILLERAT: presentació del curs i acollida dels tutors al GIMNÀS
 2n BATXILLERAT: Trobareu les llistes dels grups i aules al vestíbul de l’institut. Cada alumne/a anirà a la seva aula on el tutor/a farà la presentació.
 TOT L’ALUMNAT haurà de portar material per escriure.
Recordeu que totes les informacions referents a l'inici del curs 2014-15 les podeu trobar a la pestanya "secretaria" d'aquesta mateixa pàgina web.

Lliurament de qualificacions de les PAU

DILLUNS 30 DE JUNY a les 13h. a l’aula M51

Recordeu que aquest targetó amb les qualificacions és imprescindible per formalitzar la matrícula universitària i que el lliurament és personal i intransferible (l’han de recollir els mateixos estudiants o els seus pares, no pot ser lliurat a amics ni a altres parents)

A VILADECAVALLS, EN PARLEM

Els propers 18, 19 i 20 de juny, els alumnes de 3r d'ESO, faran un treball transversal sobre la prevenció del consum de drogues.

Aquí teniu les activitats per si voleu donar un cop d'ull al que farem.

PETICIÓ DE TRANSPORT ESCOLAR CURS 2014-2015. Alumnes de 2n, 3r i 4t

Recordem a les famílies que ja tenen alumnes al nostre centre als cursos de 1r, 2n i 3r d'ESO que els seus fills ja tenen l'imprès per a sol·licitar el transport escolar gestionat pel Consell Comarcal. La data límit per lliurar els impressos a la Secretaria del centre és el dia 13 de juny en primera convocatòria.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat