PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA sticky icon

Les estudiants del nostre centre Cristina i Laia Quesada han estat premiades en el concurs de Treballs de Recerca organitzat pels Serveis Educatius del Vallès Occidental - Terrassa.

La recerca mirmecològica sobre l'espècie de formigues Messor Barbarus realitzada per la Laia i la Cristina amb l'ajut del seu tutor, l'Àlex Caparrós, ha obtingut l'accèssit al millor treball en l'àmbit científic.

Felicitats!!

Excel·lents resultats a les Proves Cangur sticky icon

Prop de 200 alumnes de l’Institut de Viladecavalls han participat a les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, en una edició on s’ha batut el rècord absolut de participants, superant els 70.000 a nivell de Catalunya.

Val a dir que en molts dels nivells, un nombre important dels nostres estudiants han assolits resultats extraordinaris, són els i les següents:

1r ESO: Marta González (2,6%), Llum Serra (2,99%) i Martí Badia (3,80%)

2n ESO: Martí Melero (3,70%) i Gerard Sànchez (4,39%)

3r ESO: Jordi Cirera (1,56%), Alba Morros (2,59%), Alba Salvador (3,79), Èrika Calvo (4,33%), Antonio Funes (4,61%) i Alba Sànchez (4,98%)

4t ESO: Alba Pascual (1,39%) i Júlia Lloveras (1,69%)

I, finalment, us presentem els guanyadors de cada nivell:

1r ESO: Abel Bartolomé, lloc 167 sobre 16852 participants (0,99%)

2n ESO: Marcos Olmo, lloc 36 sobre 15625 participants (0,23%)

3r ESO: Lluís Isern, lloc 23 sobre 15753 participants (0,14%)

4t ESO: Marc Fernàndez, lloc 100 sobre 8884 participants (1,12%)

1r Batxillerat: Miquel Palet, lloc 291 de 5573 participants (5,22%)

Felicitats a tothom!!

Festival Didó de música i titelles INS Viladecavalls sticky icon

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat d’arts escèniques de l’IES de Viladecavalls, que és l’Institut de referència del CEM, van representar un espectacle de titelles i música en diferents espais del centre de Terrassa dintre de la Segona Edició del Festival Didó que rep el seu nom del sobrenom del titellaire Ezequiel Vigués i Mauri. El certamen està organizat pel CEM (Centre d’Educació Musical de Terrassa).

Olimpíades de Clàssiques de la UAB sticky icon

Aquest dimecres 20 d'abril, quatre dels alumnes de segon de batxillerat humanístic van participar a les segones Olimpíades de Clàssiques de la UAB. Molta sort i, sobretot, felicitats per la bona feina realitzada.

Viatge a Roma, Pompeia i Herculà sticky icon

Els alumnes de primer del batxillerat humanístic vam fer un viatge a Roma, Pompeia i Herculà del 19 al 23 de març. Aquest els ha servit per poder veure i treballar in situ continguts del currículum de les matèries que cursen en aquest batxillerat. Felicitats per les exposicions orals i per l'actitud en general.

TITELLES AL PARC DE SANT JORDI sticky icon

El dijous 7 d'abril els alumnes de primer i segon de Batxillerat d'Arts Escèniques van representar davant de 300 escolars de P4 i P5 de diferents escoles de Terrassa un espectacle de titelles amb el títol de "Mil aventures al Parc de Sant Jordi”, amb el suport del Servei d'Educació de la ciutat de Terrassa.

L'actuació teatral va tenir lloc en diferents espais del Parc de Sant Jordi. A l'objectiu artístic, se li va sumar la idea de sensibilitzar els infants a tenir cura de la fragilitat de les flors i plantes del Parc, així com dels diferents espais, conèixer la Masia Freixa i els seus jardins, gaudir d’una estona agradable en un entorn natural, i participar d’uns jocs per  aprendre a valorar el treball en equip.

Dins el Parc de Sant Jordi s’amaguen mil històries per conèixer i espais per descobrir. Diferents personatges: exploradors, pirates, dracs, princeses, conills... Ens acompanyen a conèixer els seus secrets i ens expliquen diferents contes. Qui sap si fins i tot trobarem un tresor amagat que ningú no ha vist mai? Els nens i nenes fan un recorregut guiat per diferents espais del parc que ens van donant pistes fins acabar descobrint on s’amaga el tresor del Parc de Sant Jordi.

Batxillerat Arts Escèniques

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL