CÒMIC BOOK sticky icon

Ja tenim aquí el Còmic Book realitzat per alumnes del nostre institut i organitzat des de el departament de Visual i Plàstica.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres. Enhorabona per la feina feta!!

EL NOSTRE CONDOL MÉS SENTIT sticky icon

Tota la comunitat educativa de l'Institut de Viladecavalls, consternats pels fets ocorreguts aquest matí volem fer arribar el nostre condol per la mort d'un professor de l'Institut Joan Fuster de Barcelona. Fer extensible la nostra solidaritat  a les altres persones que han estat agredides i a tota  la comunitat educativa de l' Institut Joan Fuster.

Volem manifestar el rebuig a tot acte de violència que ens cal eliminar de la societat i dels centres educatius. Continuarem treballant perquè això sigui possible.

Teresa Vernet
Directora INS Viladecavalls

IV Concurs Saló del Còmic sticky icon

Alumnes del nostre centre han estat seleccionats com a finalistes del IV Concurs Escolar Saló del Còmic. Trobareu la relació de finalistes a http://www.xtec.cat/web/projectes/lectura/impulslectura

L'acte de lliurament de premis tindrà lloc el diumenge 19 d'abril a les 12 del migdia en el Saló del Còmic (Palau número 2 de la Fira de Barcelona, Montjuïc).

Molta sort i felicitats per la bona feina feta.

Mercatec sticky icon

Els alumnes de 2n de Batxillerat A, l'Alex Martínez, el Ricard Bautista i el Xavi Ventura, van presentar els seus projectes de treballs de recerca realitzats amb la impresora 3D de l'institut al Mercatec (exposició de treballs i projectes de Tecnologia)

Batxillerat d´Arts Escèniques: Eduació vial sticky icon

Els alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques portem diversos anys realitzant un espectacle per a nens de primària sobre prevenció i seguretat viària. L'espectacle busca uns objectius específics, l'adquisició d'actituds, valors i comportaments que han d'adquirir els nens per garantir la seva seguretat. Per aconseguir aquesta finalitat comptem amb la inestimable ajuda de la Guàrdia Urbana de Viladecavalls i la col·laboració de l'Ajuntament.

Els alumnes del Batxillerat d'Arts Escèniques prenen aquesta activitat com un taller de mim i pallassos, per a això van realitzar una “master class” amb la pallassa Pepa Plana.

Mil aventures al Parc de Sant Jordi sticky icon

Batxillerat d´Arts Escèniques INS VILADECAVALLS

Dins el Parc de Sant Jordi s amaguen mil històries per conèixer i espais per descobrir. Diferents personatges: exploradors, pirates, dracs, princeses, conills... ens acompanyaran a conèixer els seus secrets i ens explicaran diferents contes.

Qui sap si fins i tot trobarem un tresor amagat que ningú ha vist mai?

L´alumnat  de  P-4 a  P-5 farà un recorregut guiat per diferents espais del parc que ens aniran donant pistes fins acabar descobrint on s ´amaga el tresor del Parc de Sant Jordi.

Objectius

Sensibilitzar als infants a tenir cura de la fragilitat de les flors i plantes del Parc, així com dels diferents espais.

Conèixer la Masia Freixa i els seus jardins.

Gaudir d ´una estona agradable en un entorn natural.

Participar d'uns jocs on aprendrem a valorar el treball en equip.

BATXIBAC (doble titulació batxillerat-baccalauréat) sticky icon

Trobareu tota la informació al document adjunt.

TREBALL DE SÍNTESI DE 3r D'ESO sticky icon

SORTIDA AL BARRI DEL RAVAL DE BARCELONA

Gairebé tots els alumnes de 3r d'ESO (A, B, C, D, E i P) han participat de la sortida programada dins del Treball de Síntesi.

De dilluns 23 a dijous 26 de març, ens han acompanyat una gran varietat de metereològics (pluja, vent, fred, sol, etc.), tot i així hem gaudit d'espais singulars com el Pati Manning, el CCCB, el mercat de la Boqueria i el monestir de Sant Pau del Camp. Aquí teniu un recull fotogràfic de les sortides

TU VALS MOLT 2015 sticky icon

Recordeu que al llarg d'aquesta setmana heu d'enviar els vostres vídeos.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat