Representació Drets dels Infants 1r i 2n de Batxillerat d'Arts Escèniques sticky icon

Avui, 20 de novembre es compleixen 25 anys de la declaració universal dels Drets de la infància. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat d'Arts Escèniques de l'INS de Viladecavalls conjuntament amb els de l'INS del Torre del Palau han representat un espectacle al Teatre principal de Terrassa de creació pròpia sobre els Drets dels infants. A aquest acte hi han assistit l'Alcalde de Terrassa, el Regidor de Cultura, la Síndica de Greuges i més de 600 escolars que han aplaudit els nostres alumnes.

Com sona L'ESO sticky icon

Convocatòria eleccions Consell Escolar 2014 sticky icon

Si esteu interessats en participar en les eleccions al Consell Escolar, consulteu els arxius adjunts.

Normativa de vaga a l'ESO sticky icon

El Consell Escolar del nostre centre, en data 15 d'octubre de 2014, va acordar per unanimitat que els alumnes de 3r i 4t d'ESO no tenen permès absentar-se de l'institut per motius de vaga. L'assistència a classe és obligatòria.

Viatge Comenius a Digne-les-bains sticky icon

El projecte Comenius continua: la trobada aquest cop ha estat a Digne, França. Avui hem visitat Avignon i el Pont du Gard, patrimoni de l'Unesco. Turcs, Italians i Catalans estan sent molt ben acollits per les famílies franceses. Endavant Comenius!

Vaga octubre 2014 sticky icon

Davant la convocatòria de vaga d'estudiants dels propers dies 7 i 8 recordem que:

a) Alumnes de 3r i 4t d'ESO.- Només podran fer vaga si en 48 hores d'antelació al dia de la vaga presenten a direcció l'acta de la classe conforme aquesta vol fer vaga. També s'ha d'adjuntar a aquesta acta una autorització paterna.

b) Alumnes de Batxillerat.- Per fer vaga al batxillerat cal presentar l'acta d'aprovació a l'assistència de la vaga amb 48 hores d'antelació al dia de la vaga.

Classes de reforç sticky icon

Com cada any, l'AMPA organitza uns cursos de reforç al nostre institut. Si hi esteu interessats/des, consulteu l'arxiu adjunt.

Comenius Project

Netbooks TOSHIBA; garantia i us

Anar a la Web informativa

AVARIES-->Des de el dimecres dia 13 de novembre   tots els dimecres de 10 a 11:30h tindreu a la vostra disposició un tècnic, en Gerard,  que us podrà solucionar els problemes  de SORFTWARE dels vostres netbooks TOSHIBA, sempre i quan us deixi anar el vostre professor d'aula.

Formulari d'avaries del NETBOOKS

Si teniu una avaria, i el porteu al servei tècnic o a nosaltres, RECORDEU-VOS d'omplir aquest  FORMULARI d'avaries per als  NETBOOKS dels usuaris del nostre centre.

Avaries INFORMÀTIQUES al centre

Seiem bé per escriure

Accés a UNPORTAL

Per la comunitat del nostre centre:

3010@unportal.cat